KAREL
ÜRÜNLER

KAREL

PROJE
TEKLİFİ
AL !

    PROJE TEKLİFİ AL

    Proje teklifi almak için formumuzu doldurabilirsiniz.

    IPCS

    Devamını Oku
    KAREL
    IPCS
    Ürün Özellikleri

    Kapasite
    Karel IPCS ile 8 adede kadar çağrı merkezi operatörü ve 1 adet süpervizör tanımlaması yapılabilir. Bunlara ek olarak 60 adede kadar dış hat ve 100 adede kadar IP abone desteği ürünle birlikte sunulabilir.

    karel ipcs sistemi kullanıcı sayısı
     

    Entegre Ses Kayıt
    Müşteriler ile yapılan görüşmeler Karel IPCS ile otomatik olarak kayıt altına alınır. Bu sayede hem hizmet kalitesinin ölçümlenebilmesi sağlanır hem de olası ihtilafların önüne geçilebilir.

    Mini CRM
    Mini CRM uygulaması ile operatörler, arayan müşterilere ve görüşmeye ait not ve bilgileri daha sonraki görüşmelerde kullanabilmek için sistem üzerinde yer alan müşteri veritabanına kolayca kaydedebilir. Arayanların bilgileri operatörler tarafından otomatik pop-up ekranlar aracılığıyla anında görüntülenebilir.

    Hızlı ve Esnek Çağrı Dağıtımı
    Karel IPCS ile çağrılar hızla karşılanır, önceden tercih edilen yöntemle dağıtılır ve arayan müşteriye en uygun operatör tarafından yanıtlanır. Dengeli, rastgele, sıralı, puanlı, dairesel, kişisel ve VIP gibi farklı dağıtım senaryoları kullanılabilir. Esnek çağrı dağıtımı sayesinde müşterilerin bekleme süreleri en aza indirgenir.

    Web Tabanlı Arayüz
    Web tabanlı kullanıcı dostu arayüze sahip sistem, karşılanan tüm çağrıların durumlarını operatör bilgisayarlarındaki web ekranlarında gösterir. Ana özellikler karmasa yaratmadan en az sayıda ekranda birleştirilir. Temel çağrı işlemlerinin tamamı web arayüzü üzerinden, her yerden ve her an tamamlanabilir.

    Etkin Operatör Yönetimi
    Operatörlerin tüm hareket ve faaliyetleri çağrı merkezi yöneticisi (süpervizör) tarafından izlenebilir, gerekli görüldüğü durumlarda anlık müdahale edilebilir ve ayrıntılı şekilde raporlanabilir. Süpervizör seçtiği bir operatörü veya isterse tüm operatörleri belirli bir sırayla dinleyebilir ve gerek duyduğu durumlarda müşteri tarafından duyulamayacak şekilde görüşmeye dahil olabilir.

    Mola Yönetimi
    Karel IPCS ile operatörlerin sistemdeki giriş (log-in) ve çıkış (log-out) hareketleri raporlanabilir.

    Web Tabanlı CRM Entegrasyonu
    İşletmenin kullandığı web tabanlı CRM sistemine entegre olabilen Karel IPCS ürünü ile kişilerin CRM sistemine kaydedilmiş tüm bilgileri, operatörün ekstra bir çaba sarf etmesine gerek kalmadan bilgisayar ekranında otomatik olarak görüntülenebilir.

    Web-CM Entegrasyonu
    Web-CM özelliği olan Karel santrallar ile entegre çalışabilen Karel IPCS ürünü işletmelere santral üzerinden gerçeklesen çağrı trafiği ile ilgili ek raporlama desteği sunar, görüşmelerin masraf /ücretlendirmesi konusunda izlenebilirlik sağlar.

    Operatör Raporları
    Süpervizör tarafından çağrı merkezinde çalışan operatörlere ilişkin; gelen çağrı sayısı raporu, mola kayıtları raporu, operatör özetleri raporu, operatör kayıtları raporu, operatör verimlilik raporu ve operatör dış arama raporu alınabilir. Operatörlerin çalışma verimlilikleri bu raporlar sayesinde anlık olarak takip edilebilir.

    Gelen Çağrı Raporları
    Çağrı merkezi tarafından karşılanan çağrılara ilişkin genel performanslar, gelen çağrı sayısı raporu, gelen çağrı süresi raporu, gelen çağrı özetleri raporu ve şehirlere göre gelen çağrı sayıları raporu ile detaylı olarak incelenebilir.

    İptal Çağrı Raporları
    Müşterilerin operatörlere bağlanamadan çağrılarını sonlandırdıkları durumlar, firmaların potansiyel fırsatları kaçırmalarına sebep olabilir. Karel IPCS ile bu tür çağrılara ilişkin iptal numara listesi raporu ve iptal detay raporu alınabilir, kaçan çağrılara geri dönülebilmesi sağlanabilir.

    Kuyruk Raporları
    Kuyruklar, çağrı merkezinin performansını direkt olarak etkileyen unsurların basında gelir. Karel IPCS ile süpervizör; kuyruğa gelen çağrılar raporu, kuyrukta bekleme süresi raporu, kuyruk uzunluğu raporu ve kuyruk özetleri raporlarını sistemden çekebilir. Bu sayede kuyruk performanslarını takip edip önleyici ve iyileştirici tedbirleri alabilir.

    Güvenlik
    Sistem ile birlikte gelen Firewall ve Atak Kontrol yazılımları sayesinde arttırılmış güvenlik özelliği sağlar.

    Teknik Özellikler